gasten.jpg

Als je een kerkdienst wilt meemaken bent je van harte welkom. Mogelijk heb je na de kerkdienst behoefte aan een gesprek of pastorale hulp. Om je te helpen proberen we op een aantal vragen alvast een antwoord te geven. Heb je nog andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

1. Kan ik als gast pastorale hulp krijgen?
Ja, hoe en in welke vorm daarover gaan we graag met je in gesprek. Dit is per situatie/per vraag verschillend.

2. Hoe en waar moet ik aangeven dat ik behoefte heb een pastoraal gesprek?
De gemeente is opgedeeld in wijken, ben je woonachtig in Wapenveld dan kun je op de website opzoeken wie je wijkouderling is, neem dan contact met hem op. De wijkouderling is je eerste aanspreekpunt en zal na intern overleg kijken welke mogelijkheden er voor je liggen.
Ben je niet woonachtig in Wapenveld en heb je na het bezoek van een kerkdienst vragen, zoek dan de koster op in de hal van de kerk. Hij is op dat moment je eerste aanspreekpunt en zal samen met je kijken welke behoefte er is en of/hoe deze beantwoord kan worden.