Afbeelding4

Ha jongens en meiden!

Ben jij 7, 8 of 9 jaar? Dan ben je van harte welkom op onze club!

We vinden het heel fijn als je komt! Misschien ben je inmiddels 10 jaar, dan ben je welkom op een andere club, bijvoorbeeld op zondagavond.

Wat doen we op club Gideon?
We beginnen de avond met bidden, zingen en luisteren naar een bijbelverhaal. Daarna ga je met een klein groepje kinderen en één juf bij elkaar zitten om nog wat na te praten over het bijbelverhaal, bijvoorbeeld over wat je ervan kan leren. Daarna doen we een spel of gaan we knutselen.

Waarom is er club?
Omdat jij er mag zijn! Dat wil Jezus je graag leren en Hij wil jouw Herder zijn. Jezus wil dat jij je thuis voelt in de kerk. Daar mag je naar Zijn stem luisteren en ook plezier hebben met andere kinderen. Iedereen is welkom, ook kinderen die niet naar de kerk gaan. Neem dus gerust een vriendje of vriendinnetje mee!

Wanneer en hoe laat is er club?
Club is altijd op woensdagavond van 18.15-19.30 uur.

De eerste keer club is op woensdag 20 september 2023. Deze eerste keer eten we samen en hoef je dat thuis dus niet te doen. We hopen jullie dan te zien!

Club Gideon is ook te vinden via Facebook: Facebook/KinderclubgideonWapenveld.nl.

Groetjes,
Mirjam, Albertine, Jorinde en Eveline

Data seizoen 2023-2024
De startactiviteit is op woensdag 20 september 2023 van 18.15-19.30 uur.
Alle clubdata zien? Deze staan in de seizoensagenda.
Zie voor het emailadres de pagina ‘Overige E-mailadressen’.

Woensdagavondclub
Eveline Keizer, 06 275 731 05