D.V. maandag 12 december a.s. hoopt vrouwenvereniging Hanna, samen met de kerkradioluisteraars de geboorte van onze Heere Jezus te gedenken tijdens een Kerstviering. Het thema van deze avond is: “Historie – Glorie – Victorie”.
De viering zal vanaf 19.45 uur worden uitgezonden via de kerkradio.
Download de liturgie van de Kerstviering.

Voorafgaand aan de viering zullen we als vereniging samen een broodmaaltijd nuttigen, welke door enkele leden zal worden voorbereid. We verwachten jullie om 17.45 (!) uur.
Degenen, die niet mee zullen eten verzoeken we om 19.30 uur aanwezig te willen zijn. De eigen bijdrage voor de maaltijd is € 5,00. Graag zo veel mogelijk gepast betalen.
We wensen iedereen een gezegende avond en ook alvast gezegende feestdagen toe.

Verder nog even het volgende:
Willen degenen, die nog geen contributie van de vereniging hebben overgemaakt, dit z.s.m. doen: totaal € 27,50 op rekening: NL72RABO 0156284480 t.n.v. Vrouwenver. Hanna en met vermelding van je naam.
Bij voorbaat hartelijk dank!