Beste jongelui, Nu het winterwerk weer van start is gegaan, betekent dit dat het jeugdpastoraat ook weer is opgepakt.

Het Jeugd Pastoraal Team is er voor alle jongeren vanaf 12 jaar in onze kerkelijke gemeente. Vanuit het voorbeeld wat Jezus geeft over de goede Herder, vinden we het belangrijk om naar elkaar om te zien en een luisterend oor voor elkaar te hebben. We zijn er voor je als je gewoon eens bij wilt praten, maar ook als je vragen hebt.

We willen je graag beter leren kennen en willen graag een keer horen wat je van de kerk en catechisatie vindt. We willen namelijk graag dat jij je thuis voelt en graag in de kerk komt. Twee seizoenen terug zijn we gestart met het voeren van gesprekken in groepjes na de catechisatie. We doen dit op de Treffer. Dit seizoen gaan we daar mee verder en proberen om zoveel mogelijk jongeren te spreken. Verschillende jongeren hebben we de afgelopen weken al gesproken en de komende weken gaan we hiermee verder. Je ontvangt hier dan binnenkort een uitnodiging voor. We zien ernaar uit jullie weer te ontmoeten!

Hartelijke groet, Het Jeugd Pastoraal Team