Welkom
"Door Jezus Christus is de liefde en genade van God tot ons gekomen en in ons gevloeid. Jezus is de Wijnstok en wij zijn de ranken, die de levenssappen van Hem ontvangen."
Kerkstraat 2a, Wapenveld
Elkaar ontmoeten.

Actie voor de Voedselbank
Woensdag 6 november is het Dankdag voor Gewas en Arbeid. Uit dankbaarheid voor de oogst en arbeid is er die dag een voedselactie voor de Voedselbank Vaassen-Epe-Heerde en omgeving.

De Voedselbank helpt huishoudens die in armoede leven elke week aan voedselpakketten. Juist in deze tijd van stijgende prijzen en hoge energielasten, zullen meer mensen een beroep doen op de Voedselbank.

Op Dankdag is de kerk de gehele dag open en staan er dozen en/ of kratten in de hal van de kerk waar u en jij voedsel in kunt deponeren. De Voedselbank heeft behoefte aan droge en houdbare spullen. Hieronder volgt een voorbeeldlijst van bruikbare spullen.
· pasta en/of rijst
· pastasauzen
· olie
· suiker
· groenten in blik of pot
· fruit in blik of pot
· vlees in blik of pot
· vis in blik of pot
· soep
· koffie
· thee
· ontbijtgranen
· zoet broodbeleg
· vruchtensap
· limonadesiroop
· tandpasta
· zeep
· schoonmaakmiddelen
· wasmiddelen

Van harte deze voedselactie bij u en jou aanbevolen.
Mocht u of jij nog vragen hebben, neem dan contact op met diaken Arnoud van Guilik (06-27284249).
Uw en jouw diaconie.