IMG_3666.jpg

De websitewerkgroep draagt zorg voor het actueel houden van de content op de website.

De clubs, werkgroepen, commissies en andere geledingen zijn zelf verantwoordelijk voor de actualiteit van hun pagina en het tijdig doorgeven van de mutaties.
Voor de gebruikers (gemeenteleden) is het van groot belang dat telefoonnummers en e-mailadressen correct zijn. Kontroleer deze en geef correcties door.

Zijn er tips of ideeën voor verbetering van de website? Twijfel niet, bel of stuur een berichtje! Dan kan de werkgroep dit gebruiken bij nieuwe updates om de website te verbeteren.

Een ieder die inmiddels al gehoor heeft gegeven aan onze oproep willen wij graag hartelijk bedanken voor zijn of haar bijdrage!

Alle kopij, tips of ideeën kunnen worden verstuurd naar ons mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Website werkgroep
Rikjan Stoffer, secretaris Kerkrentmeesters, kontakt kerkenraad,  telefoon  &   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Jolanda van Duren, secretariaat, agenda, mailadressen,  telefoon   &   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Luc Veltkamp, redacteur hoofdrubrieken (4) op de homepage en de pagina's voor kinderen en jeugd
Jan Neeleman, redacteur info pagina en algemene pagina's,  telefoon