Zoals u ongetwijfeld al hebt gemerkt is de vleesactie van de ARKA-commissie weer van start gegaan.

De opbrengst van de vleesactie gaat naar onze Poolse broeders en zusters in de gemeenten Piątków & Dęblin, Turek, Radlin en naar de organisatie Voice of the Gospel. Zij kunnen ons geld goed gebruiken.

Door deze Poolse gemeenten en via de Poolse broeders en zusters wordt er zoveel mogelijk hulp en ondersteuning geboden aan vluchtelingen uit Oekraïne maar ook aan gemeenten in Oekraïne. Het hoeft geen nadere uitleg dat de situatie in dat deel van Oost-Europa nog steeds schrijnend is.

Tomasz Manko, pastor van de kerk in Radziń Podlaski. Een gemeente dicht bij de Oekraïense grens. Zij ondersteunen en vangen veel vluchtelingen op, geven allerlei vormen van hulp in de vorm van voedsel, brandstof etc., de dagelijkse dingen die nodig zijn. Daarnaast wordt het evangelie verkondigd en doen ze allerlei vormen van vrijwilligerswerk. Hiervoor is veel transport nodig en daar is hun 30-jarige bus niet meer geschikt voor. Dan ontstaat ineens een meer dringende vraag, kan onze gemeente helpen, zodat weer een goed vervoermiddel aangeschaft kan worden?

Zo ziet u dat er nog veel ondersteuning nodig is, zodat ook zij op die plaats hun werk kunnen doen. Helpt u mee?

Vleesactie loopt tot 23 november
U kunt o.a. de bestellijsten vinden in de hal van de kerk. U kunt natuurlijk ook de onderstaande bestellijst gebruiken of uw bestelling ook telefonisch doorgeven via (038) 447 04 41, een e-mailbericht kan ook: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bij voorkeur vooraf het bedrag overmaken op rek.nr. ARKA-commissie NL68 RABO 0151 5697 70 o.v.v. Diaconie Herv. Gem. Wapenveld 'vleesactie en uw naam met adres' of contante betaling: het bedrag in een enveloppe tegelijk met de bestellijst inleveren bij Hendrien Palm, De Kade 9.

Vanaf 29 november a.s. worden de bestellingen bij u thuisbezorgd.

Wij danken u namens onze Poolse broeders en zusters!

BESTELLIJST VLEESACTIE ARKA-COMMISSIE 2022

Naam……………………………………………………………………………………………………
Adres…………………………………………………………….
Telefoonnummer…………………………………………………………….