In het kader van het HGJB project wordt er D.V. 3 juni een mannendag georganiseerd. In de middag kan er uit drie activiteiten gekozen worden, namelijk: een wandeltocht, een fietstocht met de racefiets en een motortocht. Aanvangstijd is 14.30 uur en we zullen starten bij de kerk.

Alle activiteiten duren tot 16.30 uur waarna er gelegenheid is om je op te frissen, mocht je daarna ook willen aansluiten bij de BBQ. De BBQ vindt plaats op het terrein van de familie Doppenberg (het Oever 2, Wapenveld). Inschrijving is mogelijk via een formulier dat ligt in de hal van de kerk. Ook kun je Gert Tromp (06 – 42 01 23 84) via WhatsApp benaderen. De kosten, waarbij rekening is gehouden met een bijdrage voor het HGJB project, zijn als volgt:

Activiteit € 5,00
BBQ € 27,50
Activiteit + BBQ € 27,50.