Woensdagavond 27 september zal de eerste avond van de Bijbelkring voor 30plussers gehouden worden. We beginnen om 19.30 uur in het kerkelijk centrum en sluiten af rond de klok van 21.00 uur.

Het komende seizoen lezen we uit het boek Nehemia en laten ons daarbij helpen door het bijbelstudieboekje ‘Drama, spanning en vernieuwing. Bijbelstudies uit Nehemia’, geschreven door ds. J.W. Verboom in de Artiosreeks.

Deze eerste avond staat hoofdstuk 1 centraal. Hoe gaan we om met het drama in ons leven? Nehemia geeft ons hierin een lichtend voorbeeld. Na een korte inleiding waarin ik de hoofdlijn van het hoofdstuk hoop samen te vatten, gaan we aan de hand van de vragen met elkaar in gesprek. Elk hoofdstuk geeft ook liedsuggesties, zowel Psalmen als liederen uit Weerklank, waar we gebruik van zullen maken. Het is dus handig als u een Weerklankbundel meeneemt.

We hopen op een goed en gezegend begin van het seizoen. Weet u van harte welkom, zowel wanneer u al jaren een vaste bezoeker bent, maar u bent niet minder welkom om voor het eerst aan te sluiten. Tot de 27e D.V.!

Ds. A. van der Stoep.