D.V. vrijdag 8 maart wordt de vrijwilligersavond gehouden. De diaconie en het college van kerkrentmeesters willen alle mensen, die het afgelopen seizoen hun steentje hebben bijgedragen in het vrijwilligerswerk van de gemeente, van harte uitnodigen voor een gezellige avond.

Elk jaar wordt er weer veel werk verzet binnen de gemeente, we denken dan vaak als eerst aan de mensen die helpen in het onderhoud en de tuin. Maar ook de mensen die leiding geven of meewerken in de clubs en het jeugdwerk, bezoekwerk verrichten, oud papier ophalen, website beheren, de sing-in organiseren, commissiewerk verrichten, post bezorgen enz., worden van harte uitgenodigd voor deze avond.

Aanvang 18.45 uur en inloop vanaf 18.30 uur. U hoeft thuis niet zoveel te eten, want voor het eten wordt gezorgd!

Er komt een lijst in de hal van de kerk te liggen waarop u zich kunt opgeven, u mag ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U kunt zich opgeven tot 4 maart.

Diaconie en kerkrentmeesters