D.V. woensdag 12 juni is er weer een ontmoetingsmiddag. Dit keer willen we met elkaar een bezoek brengen aan Paleis Het Loo in Apeldoorn.

Paleis Het Loo is een origineel 17e-eeuws paleis van het Huis van Oranje. In het paleis zie je hoe de bewoners leefden en werkten. Alles is echt. Er zijn ook tentoonstellingen. Over de Oranjes, het ontstaan van Nederland en onderwerpen van nu. Op het stallenplein vind je de collectie auto's en koetsen. Buiten wandel je door de mooiste paleistuinen van Europa.

Halverwege de middag krijgt u een bakje koffie met een gebakje aangeboden.

We willen om 12.30 uur per touringcar vertrekken richting Apeldoorn dus we willen graag dat iedereen rond 12.15 uur aanwezig is bij de kerk. We verwachten rond 17.00 a 17.30 uur weer terug te zijn in Wapenveld.

Opgeven kan bij diaken Arnoud van Guilik via 06 27 28 42 49 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. tot uiterlijk 5 juni.
Voor vervoer naar de kerk kan gezorgd worden. Graag doorgeven als u hier gebruik van wilt maken. Graag tot ziens!

Uw en jouw diaconie.