In de kerkenraad is onlangs gesproken over de vraag hoe de bezinning over Israël in onze gemeente een plaats moet krijgen. In de komende weken hoopt fam. P.B. van den Beukel op verlof in Nederland te zijn. Ze wonen en werken al een groot aantal jaren in Brooklyn in New York, waar ze het Evangelie graag willen delen met Joodse mensen. Het is eigenlijk een vorm van pionieren.

Ze schrijven zelf over ‘Divine appointments’: door God gearrangeerde ontmoetingen. Zo ervaart Pieter het als hij mensen ontmoet die open zijn om het Evangelie of een deel daarvan te horen.
Het is zeker niet altijd eenvoudig en is er veel wijsheid voor nodig. Pieter en Alike zijn verbonden aan ‘Life in Messiah’ en kunnen daar op boeiende wijze over vertellen.

We zijn dankbaar dat ze bereid zijn om in Wapenveld een informatieavond te verzorgen.
Deze wordt gehouden op D.V. woensdag 3 juli om 19.30 uur in één van de zalen van de kerk. Noteer de datum alvast in uw agenda. We hopen op goede belangstelling van jongeren en ouderen.