De jaarlijkse inzameldag voor oud metaal zal plaatsvinden op zaterdag 19 oktober a.s.

Als commissie/inzamelaars hopen we weer op een grote hoeveelheid oud metaal dat u hebt opgespaard voor de kerk, want u steunt met de opbrengst uw kerk.

Vanaf 1 oktober zal er bij u een formulier worden bezorgd, waarop u kunt aangeven dat er bij u oud metaal kan worden opgehaald. Mocht u geen formulier ontvangen hebben, dan liggen deze ook in de hal van de kerk. Op het formulier staat vermeld welke metalen wel en welke niet ingeleverd kunnen worden.
Dit formulier kunt u tot en met zondag 13 oktober in de daarvoor bestemde bus in de hal van de kerk of bij één van de comitéleden in de bus deponeren.
Voor meer informatie en bereikbaatheid van de commissieleden zie ook de pagina van de werkgroep.

Zaterdagmorgen 19 oktober, van 08.30 uur tot 11.30 uur, kan er ook oud metaal worden gebracht bij de containers aan de Manenbergerweg, achter de kerk, waar u wordt geholpen bij het uitladen en kan het worden gesorteerd in de daarvoor bestemde containers.

Onze dank voor uw medewerking en uw gespaarde en geleverde oud metaal.