De zendingscommissie organiseert ook dit jaar weer een speculaaspoppenactie voor Janneke en Gerard de Wit. De netto-opbrengst is voor hun zendingswerk in het Duitse Schwerin.

De grote speculaaspoppen worden geleverd in geschenkverpakking en kosten € 6,50 per stuk. Je kunt je bestelling tot uiterlijk 1 november plaatsen via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Vermeld hierbij je naam, adres en het aantal poppen dat je bestelt. Graag direct betalen door (minimaal) het totaalbedrag over te maken op
NL06 RABO 0396 5148 98 ten name van Zendingscommissie Wapenveld o.v.v. Speculaaspoppenactie. Ook graag straatnaam doorgeven in verband met de bezorging.

Je kunt ook de bestelbrief, die in de hal van de kerk ligt, ingevuld en voorzien van geld inleveren bij Elske Boer, Kerkstraat 27 (tel. 06 – 179 199 18) of bij Johan van der Beek, Lagestraat 17 (tel. (038) 447 93 86).