D.V. vrijdag 25 oktober 2024 houdt Vrouwenvereniging Hanna weer een verkoopdag in het kerkelijk centrum. Nadat er drie jaar geen bazaar werd georganiseerd, onder andere vanwege corona, is vorig jaar de draad weer opgepakt. Het was toen weer ouderwets gezellig druk en er was een mooi financieel resultaat. Genoeg redenen om verder te gaan met deze gewaardeerde jaarlijkse traditie.

Het afgelopen jaar is weer veel voorbereid en gemaakt om er deze dag weer wat moois van te maken. Veel creatieve artikelen zijn gemaakt door de leden van de vereniging. De degelijke, handgebreide Noorse sokken ontbreken ook nu niet.

Deze dag zal goed voor de inwendige mens worden gezorgd. Er is koffie en thee met zelfgemaakt gebak, erwtensoep, patat, kroketten en andere versnaperingen.
Verder is er van alles te doen voor jong en oud, zoals sjoelen, appeltjesboom, buksschieten (‘s avonds), de grabbelton voor de kleinste kinderen en andere leuke presentjes voor de grotere kinderen.

Met de caviabaan zijn weer lekkere taarten en andere leuke prijzen te winnen.
Ook zal er dit jaar een tafel staan met zelfgemaakte producten zoals verschillende soorten jam (streekproduct met biologisch fruit) en andere leuke en lekkere dingen.
Bij de appeltjesboom, het ronddraairad en het buksschieten zijn weer talrijke mooie prijzen te winnen.

Deze dag kan alleen maar slagen met uw en jullie belangstelling, dus kom gezellig met z’n allen naar de bazaar. Laten we ook hierin gemeente zijn!
De opbrengst is voor de kerk en andere goede doelen.
De bazaar is open vanaf 15.30 uur tot ongeveer 21.00 uur. U hoeft niet naar huis om te eten want er is, zoals hierboven vermeld, van alles verkrijgbaar. Vanaf ongeveer 20.15 uur zal er bij opbod worden verkocht.

Wilt u nog een creatieve bijdrage leveren, iets lekkers maken of wat anders schenken voor de verkoop, dan kunt u dit donderdag 24 oktober afgeven bij de kerk of contact opnemen met Martha Boer, Kerkstraat 27, tel. (038) 447 94 33.
Wij hopen jong en oud deze dag te ontmoeten.

Tot ziens!
Vrouwenvereniging Hanna.